קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

תבשיל עוף עם כופתאות פטרוזיליה

תבשיל עוף עם כופתאות פטרוזיליה
תבשיל עוף עם כופתאות פטרוזיליה דורש בערך 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 464 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. וזה מצוין. מתכונים דומים: תבשיל עוף וכופתאות, תבשיל עוף מוקרם עם כופתאות, ו תבשיל עוף עם כופתאות קלאסיות.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בסיר מלאי גדול או תנור הולנדי מעל חום גבוה בינוני, מוסיפים את השמן.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את הבצל והגזר וקמח במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
בצלבצל
4
מוסיפים את העוף ומבשלים רק עד שהעוף מתחיל להשחים, אבל הוא לא מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
5
מוסיפים את הפטריות, אפונה, ו 1/4 כפית מלח ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
אפונהאפונה
מלחמלח
6
מוסיף את מרק העוף ולהגדיר מחבת על חום גבוה. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
תן לרתוח 10 דקות.
8
בינתיים, בקערה בינונית, לשלב קמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, פטרוזיליה, 1/4 כפית מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סודה לשתייהסודה לשתייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מוסיפים חלב חמאה ושמן ומערבבים במזלג עד שהתערובת מתאחדת. באמצעות כף גדולה או כף גלידה קטנה, טיפה 8 גודל כדור גולף (עובש עם הידיים, במידת הצורך) כופתאות לתוך נוזל רותח. מכסה פאן ומבשלים 5 דקות (לא מציץ!), עד כופתאות מנופחות ומבושלות דרך.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
גלידהגלידה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
מחבתמחבת

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים2בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסותפטריות פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,שמן צמחי או זיתשמן צמחי או זית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות בגודל ביס, על 2 כוסותחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות בגודל ביס, על 2 כוסות