קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות10
ציון בריאות6
מגזין

תבשיל פטריות בקר

תבשיל פטריות בקר
צריך מנה עיקרית ללא חלב? תבשיל פטריות בקר יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה משמש 10. מנה אחת מכילה 208 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 45 דקות. מתכון זה מ טעם הבית דורש פלפל, שן שום, שמן קנולן, ועד 3 גבולות סטייק עגול עליון בקר. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה מושלם עבור סתיו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 35%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תבשיל בקר פטריות, תבשיל בקר ופטריות, ו תבשיל בקר ופטריות.

הוראות

1
מניחים קמח, מלח ופלפל בשקית ניילון; מוסיפים קוביות בקר ומנערים לציפוי מכל הצדדים. בשר בקר חום בשמן בסיר גדול. מערבבים פנימה בורדו או מרק, מים, פטריות, בצל, עלי דפנה, שום ופטרוזיליה; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 1-1 / 2 שעות או עד שהבשר רך. לעבות אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים מעל אורז או אטריות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

תבשיל עובד ממש טוב עם קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק. יינות אדומים מלאים כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. הבעלים של אליזבת ספנסר בחר את קובי קברנה סוביניון המיוחד עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
אליזבת ספנסר הבעלים נבחר מיוחד קובי קברנה סוביניון
אליזבת ספנסר הבעלים נבחר מיוחד קובי קברנה סוביניון
הקובצה הקלאסית היא מבחר חבית של קברנה סוביניון ואחוז קטן של זנים אחרים של בורדו אדום, שנבחרו כדי לשקף גישה קלאסית של נאפה לגינון של זן זה. הפרי גדל בעיקר על קרקעית העמק באקלים המיקרו חם יותר, ומציג איזון מושלם של שזיפים אדומים רכים ובשלים ומבנה שוקולד מריר. זה קברנה סוביניון הוא יותר מפואר, פירות קדימה ייצוג שלנו מקורי נאפה עמק קברנה, עדיין בבסיסו, זה נשאר נאמן קלאסי אליזבת ספנסר סגנון: איזון, אלגנטיות, וחן.