קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 19 דק.
מנות16
ציון בריאות17
מגזין

תבשיל פירות ים צדפות וקלמרי עם סלסה ורדה

תבשיל פירות ים צדפות וקלמרי עם סלסה ורדה
תבשיל פירות ים צדפות וקלמרי עם סלסה ורדה הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 150 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. מתכון זה מ Epicurious יש 6 אוהדים. אם יש לך מים, פטרוזיליה, רסק עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זה מושלם עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-19 דקות. עם כפית ציון 63% המנה הזאת טובה. מתכונים דומים: תבשיל אפונה שחור עיניים עם לחם מטוגן וסלסה ורדה, תבשיל פירות ים עם אורז וסלסה קריאולה (Arroz con Mariscos), ו עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי.

מרכיבים

9אינצ ' יםפרוסות עבות לחם כפריפרוסות עבות לחם כפרי3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנורה שומר טרי קצוץנורה שומר טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2שיני שום, פרוסות דקשיני שום, פרוסות דק16צדפות מנילה, מקורצףצדפות מנילה, מקורצף20largesזיתים ירוקים נרפאו במי מלח (כגון Castelvetrano או Cerignola)זיתים ירוקים נרפאו במי מלח (כגון Castelvetrano או Cerignola)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ2(חוֹרֶף)פטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה דקפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה דק3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(scant) פלפל אדום מרוסק מיובש(scant) פלפל אדום מרוסק מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דיונון ניקה; גופים לחתוך 1/2 אינץ ' רחב טבעות, זרועות חצוידיונון ניקה; גופים לחתוך 1/2 אינץ ' רחב טבעות, זרועות חצוי1קילוגרםבס מפוספס שלם, scaled, gutted, עצמות, ראש הוסר; פילה עור לחתוך לקוביות 1 אינץ', כל העצמות, העור, ואת הראש שמורות מרקבס מפוספס שלם, scaled, gutted, עצמות, ראש הוסר; פילה עור לחתוך לקוביות 1 אינץ', כל העצמות, העור, ואת הראש שמורות מרק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב11 קילו קישואים,חרדל דיז'ון מחיטה מלאהחרדל דיז'ון מחיטה מלאה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.