קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות46
מגזין

תבשיל צ'ילה ירוק צמחוני

תבשיל צ'ילה ירוק צמחוני
תבשיל צ'ילה ירוק צמחוני הוא מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני עם 8 מנות. למנה זו יש 180 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -3 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 43 אוכלים וטבחים אוהבים את המתכון הזה. המתכון הזה של Allrecipes דורש מלח, שום, תרד וסלרי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-35 דקות . הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם ציון של 95% , המנה הזו היא אדירה. תבשיל צ'ילה ירוק , תבשיל צ'ילה ירוק ותבשיל צ'ילה ירוק דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים שום, בצל, גזר, סלרי, תפוחי אדמה, אבקת צ'ילי, פפריקה, מלח ופלפל. מבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שתפוחי האדמה מזהיבים, כ-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
זורקים לסיר דלעת צהובה, עלי תרד, תירס, שעועית פינטו ודלעת ספגטי. ממשיכים לערבב עד שעלי התרד נבולים, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דלעת ספגטידלעת ספגטי
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
סקווש צהובסקווש צהוב
שעועית פינטושעועית פינטו
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
4
יוצקים לתערובת מרק ירקות, מים וצ'ילי ירוק. במידת הצורך, מוסיפים עוד מים כדי לוודא שהירקות מכוסים. מביאים את התבשיל לרתיחה, ואז מנמיכים את האש לבינונית נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהירקות רכים, כ-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
תבשילתבשיל

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל צ'ילה ירוק קצוץפלפל צ'ילה ירוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, מנוקזתשעועית פינטו, מנוקזת2largesגזר, קלופים וקצוציםגזר, קלופים וקצוצים1מעקבסלרי, קצוץסלרי, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף55אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרעיני תירס קפואיםגרעיני תירס קפואים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץבצל, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4potatoes, cut in one-inch cubespotatoes, cut in one-inch cubes11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים72אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cooked, shredded spaghetti squash (optional)cooked, shredded spaghetti squash (optional)60אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד טרי ארוזתרד טרי ארוז4706 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1סקווש צהוב, חתוך בקוביות אינץסקווש צהוב, חתוך בקוביות אינץ

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ'ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Juve Y Camps Brut Nature Reserva de la Familia Cava. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
Juve Y Camps Brut Nature Reserva de la Familia Cava
Juve Y Camps Brut Nature Reserva de la Familia Cava
בצבע זהב בהיר, לקאווה זו ניחוחות של אפרסק לבן בוגר, לחם קלוי ותה ירוק עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. טעמים אלה עשירים ורחבים באותה מידה בחך. הפרופיל הטרי שלו הופך אותו להתאמה מושלמת לפטה, פירות ים, טאפאס, פאייה, עופות בגריל או בשרים מבושלים.