קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםאביב
מגזין

תות ריבס פריך

תות ריבס פריך
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו לנסות ריבס תות שדה. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 756 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-19 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. אם יש לכם חמאה, סוכר מגורען, תותים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 48%. הציון הזה די טוב. נסו תות ריבס פריך, תות ריבס פריך, ו תות ריבס פריך עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לפרי זורקים בקערה גדולה את הריבס, התותים, 3/4 כוס הסוכר המגורר וגרידת התפוז. בכוס מדידה ממיסים את עמילן התירס במיץ התפוזים ואז מערבבים אותו לפרי.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
תותיםתותים
גרידה כתומהגרידה כתומה
עמילן תירסעמילן תירס
ריבסריבס
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
קערהקערה
3
יוצקים את התערובת לתבנית אפייה בגודל 8 על 11 אינץ ' ומניחים אותה על תבנית מרופדת בנייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
לציפוי, בקערה של מערבל חשמלי המצויד במצורף ההנעה, שלבו את הקמח, 1/2 כוס הסוכר המגורען שנותרה, הסוכר החום, המלח ושיבולת השועל. כשהמיקסר במהירות נמוכה מוסיפים את החמאה ומערבבים עד שהחומרים היבשים לחים והתערובת מתפוררת.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סוכר חוםסוכר חום
שיבולת שועלשיבולת שועל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
מפזרים את הציפוי על הפרי, מכסים אותו לחלוטין, ואופים במשך שעה 1, עד הפרי מבעבע ואת ציפוי הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים חם עם גלידה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
7
צילום: קוונטין בייקון
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון

מרכיבים

12(חוֹרֶף)(1 1/2 מקלות) קר חמאה ללא מלח, חתוך(1 1/2 מקלות) קר חמאה ללא מלח, חתוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר, ארוז בקלילותסוכר חום בהיר, ארוז בקלילות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים סחוט טרימיץ תפוזים סחוט טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה (לא מיידית), כמו של מקאןשיבולת שועל מהירה (לא מיידית), כמו של מקאן9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבס טרי, 1 אינץ ' חתוך לקוביות (4 עד 5 גבעולים)ריבס טרי, 1 אינץ ' חתוך לקוביות (4 עד 5 גבעולים)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים טריים, מגושם חצוי, אם גדולתותים טריים, מגושם חצוי, אם גדול6ריבס, קצוץ טרי או קפואגלידת וניל, להגשהגלידת וניל, להגשה