קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות5
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

תותים וקרם טארטס

תותים וקרם טארטס
את המתכון ניתן להכין טארט תותים ושמנת בסביבות 15 דקות. מתכון זה מכין 3 מנות עם 1555 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 98 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תמצית שקדים, סוכר, שמנת מתוקה כבדה, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כמו קינוח. עם כפית ציון 37%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו {5 מרכיב} תותים ועוגות שמנת, פחזניות קרם שוקולד עם קצפת ותותים / יום הולדת שמח בקה, ו תותים ועוגת קפה שמנת עם זיגוג גבינת שמנת וניל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת עד שהיא תפוחה. מקציפים פנימה סוכר ותמצית שקדים. מקפלים פנימה קצפת; מקפלים פנימה תותים. כף לקליפות טארט. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים
לימון גומילימון גומי
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
טארט קונכיותטארט קונכיות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לטארט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.