קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות23
מגזין

תחנת כבאים 2 צ'ילי בריא

תחנת כבאים 2 צ'ילי בריא
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל תחנת כבאים 2 צ'ילי בריא. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 388 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. 32 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם עגבניות, אבקת צ'ילי, פלפליםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. . נסו כבאים צ'ילי, צ'ילי "הכבאים" של אוליבר, ו צ'ילי הכבאים של מארק (מתכונים דומים).

הוראות

1
תרנגול הודו חום ונקניק איטלקי במחבת גדולה מעל חום בינוני, בישול וערבוב עד שהבשר מתפורר וכבר לא ורוד, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק איטלקינקניק איטלקי
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים פלפלים ירוקים ואדומים לבשר; מבשלים ומערבבים עד שפלפלים רכים ונוזל עודף התאדה, כ -10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפליםפלפלים
בשרבשר
3
מערבבים עגבניות חתוכות לקוביות, שעועית צ 'ילי, שעועית אדומה ברוטב צ' ילי, תירס צהוב ולבן, שעועית שחורה, צ 'ילי ירוק קצוץ, רוטב ברביקיו, כמון, אבקת צ' ילי, פטרוזיליה, פתיתי פלפל אדום בסיר מרק גדול.
מרכיבים שתצטרך
צ ' ילי ירוק קצוץצ ' ילי ירוק קצוץ
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
שעועית שחורהשעועית שחורה
שעועית אדומהשעועית אדומה
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
תירס לבןתירס לבן
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
כמוןכמון
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מניחים מעל חום בינוני, מביאים לרתיחה, ולהפחית את החום לנמוך. צ ' ילי רותח במשך 20 דקות. מערבבים תערובת טורקיה לתוך צ ' ילי ומבשלים 15 יותר דקות כדי למזג טעמים.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 1/4 כוס סוכר חום (בהיר או כהה, מה שיש לך)1 1/4 כוס סוכר חום (בהיר או כהה, מה שיש לך)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי חם בתפזורתנקניק איטלקי חם בתפזורת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)2קילוגרםעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל צ'ילה ירוק קצוץפלפל צ'ילה ירוק קצוץ850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת צ'ילי, או לפי הטעםאבקת צ'ילי, או לפי הטעם850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה ברוטב צ'ילישעועית אדומה ברוטב צ'ילי425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס צהוב ולבן, מנוקזתירס צהוב ולבן, מנוקז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2פלפלים ירוקים, חתוכים לקוביותפלפלים ירוקים, חתוכים לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכמון טחון, או לפי הטעםכמון טחון, או לפי הטעם1קילוגרםlean הקרקע טורקיהlean הקרקע טורקיה2פלפלים אדומים, חתוכים לקוביותפלפלים אדומים, חתוכים לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מאסיה Puigmolto יכול Xa ברוט קאווה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Masia Puigmolto יכול Xa ברוט קאווה
Masia Puigmolto יכול Xa ברוט קאווה