קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות90
מגזין

תחשוב סלמון ורוד וסלט אבוקדו עם רוטב ווסאבי מתוק ללא חלב

תחשוב סלמון ורוד וסלט אבוקדו עם רוטב ווסאבי מתוק ללא חלב
אם יש לכם תמרים ללא חיטה, סלמון, דבש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. נסו רוטב אבוקדו ראנץ חינם חלבי, סלט עוף ואבוקדו עם רוטב ווסאבי-ליים, ו רוטב סלט קיסר: ללא תירס, ללא חלב, ללא ביצה וללא סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
אם באמצעות קשיו, לטחון את קשיו לתוך אבקה ספייס / מטחנת קפה שלך.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
2
מערבבים את אבקת קשיו או חמאה קשיו עם חומץ אורז, דבש, רוטב סויה או תמרי, ווסאבי, ושמן שומשום בקערה קטנה, לטאטא עד בשילוב היטב. שים את הרוטב בצד כדי להתעבות בזמן שאתה מכין את הסלט.לגרוס את החסה ולחלק בין שתי קערות גדולות.למעלה סלטים עם גזר ואבוקדו, ומקלפים את הסלמון על הסלטים.
מרכיבים שתצטרך
חמאת קשיוחמאת קשיו
חומץ אורזחומץ אורז
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
תמריתמרי
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
קשיוקשיו
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ווסאביווסאבי
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
טפטף על הרוטב מעל הסלטים, זורק למעיל, ומגיש.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.