קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות5
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תירס לימון וסלט פירות

תירס לימון וסלט פירות
תירס לימוני וסלט פירות יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 717 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 46 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. אם יש לכם שמנת כבדה, סוכר, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: סלט פירות לימון, סלט פירות עוף לימון, ו סלט תפוחי אדמה לימון עם זיתים, תירס וקשיו.

הוראות

1
בקערת מתכת גדולה, באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח 1 כוס הסוכר עם הביצים, מיץ לימון גרידת לימון. מניחים את הקערה על סיר של מים רותחים ומכים את התערובת עד שהוא עבה מספיק כדי להשאיר שביל כאשר המברשת מורמת, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
תן מגניב מעט, ואז מתח לתוך בלנדר. בהדרגה להוסיף את החמאה, מיזוג במהירות גבוהה עד הקרם הוא קל וחלק לחלוטין, על 5 דקות. לגרד את המיכל לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים את הקרם לקערה, מכסים ומקררים למשך עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
4
בסיר קטן, מפזרים את הג ' לטין על המים ולתת לעמוד במשך 5 דקות. מבשלים על אש נמוכה, ערבוב, עד הג ' לטין מתמוסס. בקערה גדולה, לשלב את תערובת ג ' לטין עם 2 כפות של יוגורט ואת הנותרים 1/3 כוס סוכר.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים את היוגורט שנותר ואת קרם לימון קר. מקציפים קלות את השמנת הכבדה ומקפלים אותה לקרם הלימון. מקררים, מכוסים, לפחות 1 שעה עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
6
ממיסים את השוקולד בקערת מתכת בינונית על סיר של מים רותחים, ערבוב עד חלקה. קו 2 דפי אפייה עם נייר קלף. באמצעות מרית אופסט, מורחים חצי מהשוקולד באופן שווה על כל גיליון. צמרמורת עד סט כמעט, 5 עד 10 דקות. באמצעות חותך ביסקוויטים עגול 4 אינץ', להחתים 10 סיבובים. החזירו את דפי האפייה למקרר וקררו שוב כדי לחזק את השוקולד, לפחות 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
לשלב את כל החומרים בבלנדר; להתמזג עד מחית.
8
מעבירים לקערה, מכסים ומקררים עד 1 שעה.
9
בקערה, לשלב את האננס, תפוחים ותירס ולזרוק לערבב.
מרכיבים שתצטרך
10
עבור כל קינוח, להגדיר טבעת קינוח 4 אינץ ' או ריק 12 אונקיה טונה יכול עם הקצוות הוסרו במרכז צלחת מרק או קינוח לארוז אותו באמצע הדרך עם סלט. מלא את הטבעת למעלה עם קרם לימון. תרים את הטבעת. בזהירות לקלף שוקולד לבן עגול את נייר הקלף ולהגדיר אותו על גבי. כפית כמה קולי סביב הצלחת ומקשטים עם דומדמניות אדומות.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקלות בתוספת 5 כפות חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות קטנות וריכךמקלות בתוספת 5 כפות חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות קטנות וריכך283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גרעיני תירס קפוא, מופשרחבילת גרעיני תירס קפוא, מופשר4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(יכול להיות או להרחיק)ג'לטין ללא טעםג'לטין ללא טעם21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרסבתא סמית תפוחים-קלופים, cored וחותכים לקוביות 1/4 אינץסבתא סמית תפוחים-קלופים, cored וחותכים לקוביות 1/4 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר גויאבה (אופציונלי)נקטר גויאבה (אופציונלי)3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי3(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3גרידת לימונים מגוררת היטבגרידת לימונים מגוררת היטב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים-פסיפלורה (אופציונלי)מיץ תפוזים-פסיפלורה (אופציונלי)1צביטהקורט פלפל טחון טריקורט פלפל טחון טרי11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראננס קלופים, cored וחותכים לקוביות 1/4 אינץ ' (2 כוסות)אננס קלופים, cored וחותכים לקוביות 1/4 אינץ ' (2 כוסות)10ריבס, קצוץ טרי או קפואדומדמניות אדומות או תותים שלמים, לקישוטדומדמניות אדומות או תותים שלמים, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט חלב מלא רגיליוגורט חלב מלא רגיל1פיינטתותים, מגולשיםתותים, מגולשים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לבן, קצוץ דקשוקולד לבן, קצוץ דק