קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

תפוח גורגונזולה פריטטה

תפוח גורגונזולה פריטטה
אפל גורגונזולה פריטטה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 418 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן כל אחד. למתכון הזה מ טעם הבית יש 176 מעריצים. אם יש לך שמן זית, ביצים, שן שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 51%, וזה טוב. מתכונים דומים: צ'יפ תפוחים, גורגונזולה וסלט פקאן עם ויניגרט תפוחים, סלט תפוחים וגורגונזולה, ו סלט גורגונזולה תפוחים.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את הביצים, השמנת, המלח והפלפל; מניחים בצד. בקערה אחרת זורקים תפוח עם מיץ לימון; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
תפוחתפוח
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
ב-7 אינץ'. מחבת תנור, מטגנים בצל וסלרי בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר. מחק שום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
4
הפחיתו את החום.
5
מוסיפים תערובת ביצים למחבת; מפזרים תפוח וגבינה. מכסים ומבשלים 4-6 דקות או עד שהביצים כמעט מתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
תפוחתפוח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
לחשוף; לצלות 3-4 ב. מהאש למשך 2-3 דקות או עד שהביצים מתייצבות לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
7
הניחו לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: יין מבעבע

יין מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לפריטטה. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. לה גרנד קורטאז ' רוז בלום ברוטבקבוק מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.