קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות37
מגזין

תפוח-כריך טונה קראוט

תפוח-כריך טונה קראוט
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? כריך טונה תפוח-קראוט יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 234 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. אם יש לכם תפוח, חרדל דיז'ון, כרוב כבוש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב התפוח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מסיבת אפל! מהכספת-פודינג לחם Craisin תפוח עץ כקינוח. . הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. עם כפית ציון של 88% המנה הזו מעולה. נסו סלט תפוח טונה כריך פלפל, כריך טונה ניסואז עם כריך Thins®, ו כריך טונה Ahi (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים טונה, כרוב כבוש, תפוח, חרדל דיז ' ון, וחומץ יין אדום בקערה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
כרוב כבושכרוב כבוש
תפוחתפוח
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים על לחם חיטה קלוי.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
חיטהחיטה

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו אספסוף. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.