קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

תפוחי האדמה האיריים של סבתא

תפוחי האדמה האיריים של סבתא
את המתכון אפשר להכין תפוחי אדמה איריים של סבתא בערך 1 שעה. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 24. מנה אחת מכילה 62 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. 42 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך תמצית ונילן, קרם אבנית, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום פטריק הקדוש. זה הוא זול מתכון לחובבי האוכל האירופי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון כף בלתי ניתן לשיפור של 8%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סבתא ארלין מרושל המחץ, הג'ינג'ים של סבתא (עוגיות זנגוויל), ו תפוחי אדמה איריים קולקנון.

הוראות

1
בסיר על אש בינונית, שלבו את הסוכר, החמאה, החלב המאודה, קרם האבנית והמלח.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלב מתאדהחלב מתאדה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים היטב ומביאים לרתיחה. מבשלים לשלב הכדור הרך בחום של 234 מעלות צלזיוס (115 מעלות צלזיוס). כמה טיפות יהוו כדור רך כאשר הם נופלים למים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
מסירים מהאש ומצננים לטמפרטורת החדר.
4
מוסיפים וניל ומקציפים עד לקבלת קרם ונוקשה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
5
מגלגלים לכדורים ומעצבים כמו תפוחי אדמה קטנים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גלולגלול
6
מגלגלים כל כדור בקינמון לציפוי, ואז לוחצים פנימה חתיכות אגוזים קצוצים כדי להיראות כמו עיניים. אתה יכול גם לאבק עם קקאו כדי לדמות לכלוך.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
אבקת קקאואבקת קקאו
אגוזיםאגוזים
גלולגלול

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את מסיה דה לה לוז קאווה ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.