קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

תפוחים אפויים פשוטים

תפוחים אפויים פשוטים
תפוחים אפויים פשוטים עשויים להיות רק הקינוח שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ו lacto ovo צמחוני מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה 244 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו תבלין דלעת, שיבולת שועל מגולגלת, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מההתמכרות שלי לאפייה מכיל 273 מעריצים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). התפוחים האפויים הפשוטים של קארי, קינוח פשוט אך אלגנטי-תפוחים אפויים ביין אדום, ו תפוחים קלויים סופר פשוט דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 ° F.
2
ליבה ומעט חלולה את התפוחים מעבר למרכז cored. (אל תלך רחוק מדי או התפוח יאבד את צורתו כאשר אפוי).
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את התפוחים בתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים יחד את שיבולת השועל, סוכר, תבלין פשטידת דלעת ומלח.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את החמאה הריכה לתערובת, מערבבים בעדינות עם האצבעות עד לשלב ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים קלות את המילוי לתפוחים. (לא לארוז בפנים או התערובת תתרחב התפוחים יתפוצצו!)
מרכיבים שתצטרך
7
אופים במשך 30 דקות.
8
מגישים חם, טפטף עם רוטב קרמל.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לתפוח אפוי. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "