מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100

אספרגוס קלוי

אספרגוס קלוי
אספרגוס קלוי עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה מכין 1 מנות עם 354 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 66% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ושלם 30 דיאטה. זה מושלם עבור חג הפסחא. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם חניתות אספרגוס, שן שום, מלח ופלפל, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 86%. ציון זה הוא סופר. נסו אספרגוס קלוי, אספרגוס קלוי, ו אספרגוס קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל -400 מעלות צלזיוס. ספירס אספרגוס.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בתבנית אפייה גדולה זורקים אספרגוס עם 2 כפיות. שמן זית, 1 שן שום קצוצה ו -2 כפות. מיץ לימון טרי, ואז מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
מיץ לימוןמיץ לימון
אספרגוסאספרגוס
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
צולים, מנערים מחבת ומערבבים לעיתים קרובות, עד שהם רכים, 25 עד 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
משמש