קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

5 דקות מיקרוגל לחם תירס

5 דקות מיקרוגל לחם תירס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של לחם, אז תנו הזדמנות ל 5 דקות לחם תירס מיקרוגל. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 169 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, קמח, סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. . זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון של 46% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: מיקרוגל מהיר לחם תירס, עוגת מיקרוגל דקה בספל, ו 5 דקות מיקרוגל ספל פרנץ ' טוסט.

הוראות

1
מערבבים את הקמח, קמח תירס, סוכר, אבקת אפייה, מלח, ביצה, חלב ושמן צמחי בכוס מיקרוגל בטוח או קערה קרמית.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
שמן צמחישמן צמחי
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
לחמם במיקרוגל על גבוה, עד קיסם מוכנס למרכז יוצא נקי, על 3 דקות, סיבוב הקערה באמצע הבישול אם המיקרוגל אין מגש מסתובב.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קיסמיםקיסמים
קערהקערה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא וון זכייה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.