קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

Arroz Tapado (אורז עם עוף חזיר)

Arroz Tapado (אורז עם עוף חזיר)
Arroz Tapado (אורז עם עוף חזיר) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 78 גרם חלבון 91 גרם של שומן, וסך הכל 1478 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים הקולומביאנים שלי יש 73 אוהדים. גשו לסופר וקנו בצל, שמן, גבינת מוצרלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו עוף עם אורז (arroz con Pollo), Arroz con Pollo (עוף עם אורז), ו Arroz con pollo (אורז עם עוף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן והחמאה בסיר, מוסיפים את העגבניות, הבצל, הבצל, השום, הכמון הטחון, האחוטה ומבשלים בעדינות במשך 10 דקות, תוך ערבוב עד מתרכך.להפחית את החום לנמוך, להוסיף את המלח, פלפל וכוסברה, לבשל במשך 10 דקות יותר, ערבוב מדי פעם עד הרוטב התעבה. בדוק ולהתאים את התיבול. הגדר aside.To הפוך את האורז: במחבת גדולה על חום בינוני, מוסיפים את בטן החזיר. לטגן במשך 5 דקות או עד בטן חזיר חום.
מרכיבים שתצטרך
כמון טחוןכמון טחון
בטן חזירבטן חזיר
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
AnnattoAnnatto
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את צלעות החזיר. לבשל במשך 5 דקות יותר. ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
3
מוסיפים את חתיכות העוף ומטוגנים במשך 4 דקות בכל צד או עד חום.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות קנלוניקונכיות קנלוני
4
מוסיפים את האורז ומערבבים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מוסיפים את ציר העוף, מערבבים ומבשלים כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
6
מוסיפים את האפונה, גזר, מלח, פלפל וכמון, מבשלים כ -10 דקות נוספות.להפחית את החום נמוך, להוסיף את הוגאו, חלב וגבינה ומבשלים 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
(צינור גדול)(צינור גדול)
7
הסר מהחום ולתת לו לשבת במשך 5 דקות.
8
מוסיפים את הכוסברה הטריה
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
9
מגישים חמים.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)צבע או צבעצבע או צבע2(חוֹרֶף)כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס2largesגזר, מקולף ומגורדגזר, מקולף ומגורד6רגלי עוף או ירכייםרגלי עוף או ירכיים1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה1שן שום, טחוןשן שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמןשמן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בטן חזיר, חתוכה לקוביותבטן חזיר, חתוכה לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר, חתוכות לחתיכותצלעות חזיר, חתוכות לחתיכות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה, גרוסהגבינת מוצרלה, גרוסה2עגבניות, קצוץ דקעגבניות, קצוץ דק