קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות12
ציון בריאות18
מגזין

Batido מנדרינה אננס

Batido מנדרינה אננס
המתכון אננס מנדרינה Batido מוכן בערך 25 שעות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 234 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו רום, מיץ ליים, מיץ מנדרינה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: עוגת מנדרינה-איבודי אננס מקורמלים, עוגת מנדרינה: איבודי אננס מקורמלים, ו רוטב חמוציות עם מיץ תפוזים, מנדרינה ואננס.

הוראות

1
עבודה ב 3 קבוצות, אננס פירה, בננה, ומיצים בבלנדר עד חלקה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
העברה כפי puréed לכד גדול. (אם אננס הוא סיבי במיוחד, לשפוך דרך מסננת רשת בינונית, לחיצה קשה על ולאחר מכן השלכת מוצקים. מערבבים ברום. צ ' יל, מכוסה, עד קר, על 1 שעה. מערבבים שוב (או תערובת עבור מרקם קצף) רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
דבש הדריםדבש הדרים
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
1
Batido יכול להתבצע 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.