קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

Cheesy איטלקית פסטה אופים

Cheesy איטלקית פסטה אופים
Cheesy Italian Pasta Bake might be just the הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 202 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו פסטת עגלות, קישואים, גבינת פרמזן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקישואים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ריבועי קינוח קישואים כקינוח. נסו Cheesy איטלקית פסטה אופים, Cheesy איטלקית אפיית בקר, ו פסטה איטלקית עם גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. לבשל פסטה לפי ההוראות. בינתיים, בשר חום במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה; ניקוז. מערבבים ירקות ורוטב; לבשל 5 דקות. או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
2
מסננים פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
מוסיפים לתערובת בשר יחד עם VELVEETA; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת Velveetaגבינת Velveeta
בשרבשר
4
כפית לתוך צלחת אפייה מרובעת 8 אינץ ' מרוסס עם ספריי בישול; מפזרים פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים 15 עד 20 דקות. או עד מחומם דרך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Piccini קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו