קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות4
ציון בריאות83
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Funghi Misti עם Puntarelle

Funghi Misti עם Puntarelle
Funghi מיסטי עם Puntarelle עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 452 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לכם שום, מלח ופלפל, פטריות chanterelle, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 55 דקות. , שהוא מוצק. נסו Insalata di Puntarelle, סלט Puntarelle alla Romana, ו ביסקוויטים פריכים עם תוספות מעורבות: Taralli Misti (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר 4 ליטר כבד, מקום chanterelles, פורצ 'יני, צדפות, פטריות צהובות, בצל אדום, צ' ילי, בצל ירוק, שום, יין לבן, ורוטב עגבניות ולהביא לרתיחה. חום נמוך ומבשל, מכוסה חלקית, במשך 20 דקות; תערובת צריכה להיות עבה כמו ראגו. מתבלים במלח ופלפל ושופכים לקערה גדולה ורדודה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פטריות שנטרלפטריות שנטרל
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
לזרוק puntarelle בקערה עם אנשובי, גרידת לימון ומיץ, ושמן עד מצופה היטב. מסדרים תערובת puntarelle על פטריות ומגישים עם לחם בגריל בצד.
מרכיבים שתצטרך
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
אנשוביאנשובי
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

2פילהפילה אנשובי, קצוץ דקפילה אנשובי, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם בגריל, להגשהלחם בגריל, להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שנטרל, מוברש נקיפטריות שנטרל, מוברש נקי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני, מוברש נקי חצויפטריות פורצ'יני, מוברש נקי חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2ציפורןשום, פרוס דקשום, פרוס דק1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות צהובות רגל, מוברש נקיפטריות צהובות רגל, מוברש נקי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות צדפות, מוברש נקיפטריות צדפות, מוברש נקי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'ילי אדום מרוסק, אופציונליצ'ילי אדום מרוסק, אופציונלי11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4בצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, חתוכים לחתיכות באורך אינץבצל ירוק, חלקים לבנים וירוקים, חתוכים לחתיכות באורך אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב עגבניות בסיסירוטב עגבניות בסיסי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)puntarelle( עולש, או תחליף אנדיב גדול), גזוז קרpuntarelle( עולש, או תחליף אנדיב גדול), גזוז קר