קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

Het Paa Naam Tok (סלט פטריות יער בסגנון איסאן)

Het Paa Naam Tok (סלט פטריות יער בסגנון איסאן)
Het Paa Naam Tok (סלט פטריות יער בסגנון Isaan) נטול גלוטן, וטבעוני מנה צדדית. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מניות פטריות, סוכר מגורען, בצל מאוד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו לארב בהשראת אייזן, כוסות מאפה פטריות יער, ו יער קפוצ'ינו עם סרטנים פטריות Beefsteak (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הפטריות
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
2
הכן גריל, פחם רצוי, לבשל עם חום בינוני. או מחממים מחבת גריל או מחבת כבדה על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
גרילגריל
3
לזרוק את הפטריות בקערה יחד עם מספיק שמן כדי לייפות אותם קלות. מתבלים בנדיבות עם מלח ופלפל וזורקים שוב. לצלות את הפטריות, להפוך אותם מדי פעם, עד שהם מבושלים דרך וחום זהוב עמוק במקומות, 5 עד 10 דקות, תלוי בגודל של הפטריות, להעביר אותם כפי שהם מבושלים ללוח חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
גרילגריל
קערהקערה
4
חותכים כל פטריות גדולות לפרוסות בגודל ביס, על 1/2 אינץ ' עבה. להשאיר כל פטריות קטנות שלמות. אתה צריך על 1 כוס קצוצה, פטריות מבושלות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
5
תן להם להתקרר מעט כמו שאתה עושה את ההלבשה.
6
הפוך את ההלבשה
7
מערבבים את מיץ הסיד, רוטב סויה, מלאי פטריות, סוכר, אבקת צ ' ילה, ו lemongrass ב ווק או מחבת בינונית, להגדיר אותו על חום בינוני, ולחמם את התערובת רק עד שהוא חם למגע, 15 שניות בערך. כבה את החימום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
עשב לימוןעשב לימון
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
פטריותפטריות
מלאימלאי
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
8
להרכיב את הסלט
9
מוסיף את הפטריות למחבת יחד עם שאלוט, מנטה, כוסברה, ואבקת אורז, לזרוק היטב, ולהעביר צלחת בערימה נמוכה, כך שרוב עשבי תיבול בסופו של דבר ליד החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שאלותשאלות
עשבי תיבולעשבי תיבול
מנטהמנטה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מפזרים עוד קמצוץ או שניים של אבקת אורז, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
11
הערה
12
אם אתה רוצה, בקצרה גריל קישוטים פטריות, לשים אותם בסיר עם מספיק מים כדי לכסות, ומבשלים במשך 15 דקות בערך. כפית החוצה 1 כף של הנוזל עבור ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
סירסיר
13
ויסקי סודה טרקלין, Pok Pok Noi, ו סן יאי בפורטלנד, בתוספת Pok Pok Ny ו
מרכיבים שתצטרך
וויסקי.וויסקי.
פופפופ
14
ויסקי סודה טרקלין ניו יורק. אנדי, שזכה בפרס ג 'יימס בירד לשנת 2011 עבור השף הטוב ביותר נורת' ווסט, מחלק את זמנו בין צ ' יאנג מאי, תאילנד, ניו יורק ופורטלנד, אורגון.ג ' יי גוד היא סופרת מזון מברוקלין, והשותפה של הספרים A Girl And Her Pig with April Bloomfield, Morimoto with Masaharu Morimoto, And Truly Mexican with Roberto Santibañez.
מרכיבים שתצטרך
וויסקי.וויסקי.
פופפופ

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצה בגסות (גבעולים דקים ועלים), ארוזה קלותכוסברה קצוצה בגסות (גבעולים דקים ועלים), ארוזה קלות11 קילו קישואים,צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)14 גרם lemongrass פרוס דק (חלקים במכרז בלבד), מכ -2 גבעולים גדולים (על14 גרם lemongrass פרוס דק (חלקים במכרז בלבד), מכ -2 גבעולים גדולים (על2(חוֹרֶף)מיץ ליים (רצוי מ לימונים מפתח או ממוסמר עם כף קטנה של מיץ לימון מאייר)מיץ ליים (רצוי מ לימונים מפתח או ממוסמר עם כף קטנה של מיץ לימון מאייר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים גס עלי נענע (קטן יותר טוב), ארוז בקלילותקצוצים גס עלי נענע (קטן יותר טוב), ארוז בקלילות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות מעורבות בשרניות (כגון צדפה, צדפה המלך, קרמיני, ו / או פטריות בר), גבעולים קשים גזוז וכל פטריות גדולות חצוי דרך גזע (תוספות שמורות; ראה הערה)פטריות מעורבות בשרניות (כגון צדפה, צדפה המלך, קרמיני, ו / או פטריות בר), גבעולים קשים גזוז וכל פטריות גדולות חצוי דרך גזע (תוספות שמורות; ראה הערה)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים בצלצלים קטנים, רצוי אסיה, או בצל אדום קטן מאוד, חצוי לאורכו דק פרוס עם התבואה (כ 1/4 כוס, ארוז קלות)קלופים בצלצלים קטנים, רצוי אסיה, או בצל אדום קטן מאוד, חצוי לאורכו דק פרוס עם התבואה (כ 1/4 כוס, ארוז קלות)2(חוֹרֶף)רוטב סויה דק תאילנדירוטב סויה דק תאילנדי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלאי פטריות (שנרכש או תוצרת בית; ראה הערה) או מיםמלאי פטריות (שנרכש או תוצרת בית; ראה הערה) או מים2ריבס, קצוץ טרי או קפוארסס נדיב של שמן צמחירסס נדיב של שמן צמחי