קושיבינוני
מוכן ב48 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

Hoppin 'תבשיל ג' ון עם גבינת צ'דר לבנה גריסים

Hoppin 'תבשיל ג' ון עם גבינת צ'דר לבנה גריסים
מתכון Hoppin 'תבשיל ג' ון עם גבינת צ'דר לבן גריסים מוכן תוך כ 48 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 378 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. גשו לסופר וקנו חמאה, סוכר, ירך חזיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 58% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: Hoppin ' ג'ון סטו, Andouille וגבינת צ'דר לבנה גריסים, ו בשר חזיר וגבינת צ'דר לבנה.

הוראות

1
ממיסים חמאה בתנור הולנדי על חום בינוני; מוסיפים בשר חזיר ובצל, ומטגנים 3 עד 5 דקות או עד הבצל רך. מערבבים באפונה שחורה והבא 3 מרכיבים. מכסים, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום, ומערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים מיד מעל גבינת צ ' דר לבנה גריסים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרתפים ערבה ריזלינג יבש. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
מרתפים ערבה ריזלינג יבש
מרתפים ערבה ריזלינג יבש
ניחוחות של תפוח ירוק, ליים, אגס ורפרפת וניל מובילים לשדרית עדינה עם הערות מינרליות, תפוח, גרידת לימון וחומציות חדה.