קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות40
ציון בריאות1
מגזין

Hushpuppies שרימפס רוק

Hushpuppies שרימפס רוק
Hushpuppies שרימפס רוק יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 74 קלוריות. והוא יספק כ 40 מנות. אם יש לכם אבקת אפייה, טימין, חלבוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו שרימפס Hushpuppies, שרימפס Hushpuppies עם מטבל בצל Vidalian, ו שרימפס מתובל & שיבולת שועל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל האמור לעיל בקערה.;
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
לטאטא את כל המרכיבים לעיל.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
הוסף לתערובת יבשה ולתת לנוח במקרר במשך 15 דקות. ואז כפית לתוך 350 מעלות שמן בוטנים ומטגנים עד נפוח וזהב.;
מרכיבים שתצטרך
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.