קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות30
מגזין

Linguine Pescatore

Linguine Pescatore
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל לי Linguine Pescatore. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 733 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן כל אחד. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-25 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם לינגוויני, טימין, אורגנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: פסטה פסקטורה, לינגוויני Alle Noci (לינגוויני עם רוטב אגוז), ו לינגוויני עם צדפות (Linguine con le Vongole).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים שום, צ ' ילי ובצל, מטגנים עד מתרכך, נזהרים לא לשרוף את השום.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיף את הסרטנים, מולים ודיונון, לטגן 2 דקות ולאחר מכן להוסיף מאכלי ים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
ספגטי מיובש בקופסהספגטי מיובש בקופסה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
דיונוןדיונון
4
לטגן 1 דקה ולהוסיף עשבי תיבול ויין.מביאים יין לרתיחה מתגלגלת ומוסיפים שמנת או רוטב עגבניות.מתבלים במלח ופלפל, מחממים עד לרתיחה, מוסיפים פטרוזיליה וכמות רצויה של לינגוויני מבושל חם.לזרוק היטב פסטה מעיל.
מרכיבים שתצטרך
לינגוויני מבושללינגוויני מבושל
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
5
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס תינוקשרימפס תינוק0(יכול להיות או להרחיק)בזיליקום מתוק (שלם)בזיליקום מתוק (שלם)14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייבי צדפותבייבי צדפות43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפסחצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לינגוויני, מבושללינגוויני, מבושל11 קילו קישואים,שום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת כבדה או 2 אונקיות רוטב עגבניותשמנת כבדה או 2 אונקיות רוטב עגבניות5מולים, מבושל, פגז עלמולים, מבושל, פגז על1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמןשמן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל (קוביות קטנות)בצל (קוביות קטנות)0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו (שלם)אורגנו (שלם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה, קצוצהפטרוזיליה, קצוצה3סרטניםסרטנים1צביטהפתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפלמלח ופלפל57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טבעות דיונון (או דג חרב)טבעות דיונון (או דג חרב)0(יכול להיות או להרחיק)טימין (שלם)טימין (שלם)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה