קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

Mahimahi עם הרבד רוטב יין לבן

Mahimahi עם הרבד רוטב יין לבן
Mahimahi עם הרבד רוטב יין לבן הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 33 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 366 קלוריות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. אם יש לך marjoram, שאלוט, טימין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: Mahimahi עם הרבד רוטב יין לבן, בקלה עם רוטב לימון-יין לבן, ו דג אפוי ברוטב יין לבן שמנת.

הוראות

1
בסיר קטן, טוסט צנוברים על אש מתונה, רועד את המחבת כמה פעמים, עד האגוזים ריחניים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
טוסטטוסט
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
העברה לצלחת.
3
מוסיפים את מיץ הצדפות לסיר ומרתיחים על חום גבוה עד מופחת בחצי, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את היין ומרתיחים עד מופחת 1/4 כוס, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
5
מוסיפים את שאלוט, קורנית ומרג ' ורם ומתבלים במלח ופלפל. כסה את הרוטב וחמם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרז ' ורםמרז ' ורם
שאלותשאלות
רוטברוטב
טימיןטימין
6
תדליק גריל. משפשפים את פילה הדגים בשמן זית ומתבלים במלח ופלפל. גריל על חום גבוה, הופך פעם אחת, עד חרוך יפה ופשוט מבושל דרך, על 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פילה דגיםפילה דגים
שמן זיתשמן זית
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
תעביר את הדג לצלחות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
8
מערבבים את הפטרוזיליה לתוך רוטב היין. קוצצים בגסות את צנוברים קלויים. כפית את הרוטב על הדגים, מפזרים עם צנוברים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב
דגיםדגים
ייןיין

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.