קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

Muffuletta בסגנון משפחתי

Muffuletta בסגנון משפחתי
Muffuletta בסגנון משפחתי יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 556 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פרושוטו, שן שום, מלח כשר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. נסו Muffuletta בסגנון ממפיס, ניו אורלינס סגנון Muffuletta, ו תערובת שמן בסגנון ניו אורלינס לסנדוויץ Muffuletta (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 8 מרכיבים.
2
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
3
חותכים כיכר ciabatta בחצי לאורכו. לגרוף לחם רך משני החצאים, משאיר קליפה עבה 1/2 אינץ'. (מרכז מילואים רך של כיכר לשימוש נוסף, אם תרצה בכך.)
מרכיבים שתצטרך
ג ' בטהnameג ' בטהname
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
4
תערובת זית כפית לחצי התחתון של כיכר לחם, ולהפיץ חרדל על החצי העליון.
מרכיבים שתצטרך
כיכר לחםכיכר לחם
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
5
שכבות בשרים ופרוסות גבינה על גבי תערובת זית. למעלה עם בצל וארוגולה. מכסים בלחם למעלה, בצד חרדל למטה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
6
חותכים כיכר לפלחי או לפרוסות.
7
הערה: 1 סלט זית איטלקי צבוע כוס, סחוט, ניתן להחליף לתערובת זית.
מרכיבים שתצטרך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלב ארטישוק קצוץ גסלב ארטישוק קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה בגוון רופףארוגולה בגוון רופף6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1( חצילים)גזר, מגורדגזר, מגורד113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה פרוסה דק צ'וריסו איטלקיחבילה פרוסה דק צ'וריסו איטלקי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כיכר לחם בג'בטהכיכר לחם בג'בטה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק מעדנייה פורצ'טהפרוס דק מעדנייה פורצ'טה3(חוֹרֶף)חרדל דיז'ון גסחרדל דיז'ון גס3(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ1שן שום, טחוןשן שום, טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים קצוצים שוניםזיתים קצוצים שונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פרושוטו פרוס דקחבילת פרושוטו פרוס דק28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוסות גבינה פרובולוניתפרוסות גבינה פרובולונית796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוסבצל אדום פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות דון אולגאריו אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Don Olegario Albarino
Don Olegario Albarino
דון אולגריו אלבריניו הוא ביטוי מובהק של מגוון אלגנטי, ארומטי זה, מראה הדרים בהירים, אשכוליות ופירות לבנים טעמים וניחוחות עם הערות פרחוניות מפתה מודגש על ידי חומציות טרי, תוססת. הסיום ארוך ומלא חיים, ומסתיים בנימה חדה של קליפת לימון.