קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות6
ציון בריאות5
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

Paradise Crab Dip Wontons

Paradise Crab Dip Wontons
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה עובד טוב כמו מתאבן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו סרטן רנגון (סרטנים & גבינת שמנת מלא Wontons), קראב וונטון, ו קראב וונטון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בשר סרטנים, גבינת שמנת, רוטב סטייק ואבקת שום יחד בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
גבינת שמנתגבינת שמנת
רוטב סטייקרוטב סטייק
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים 1 1/2 כפיות של תערובת סרטן במרכז כל עטיפת וונטון. להרטיב את הקצוות של העטיפה עם מים; לקפל בחצי באלכסון ולחץ על הקצוות כדי לאטום. חזור עם המילוי שנותר עטיפות wonton.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
מיםמים
סרטןסרטן
3
מחממים שמן 1/4 אינץ ' במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. כאשר שמן חם (סביב 350 מעלות F), בזהירות להוסיף את wontons, בקבוצות לפי הצורך, ומטגנים עד השחמה קלה, על 1 עד 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר לצלחת מרופדת בנייר מגבת כדי לנקז לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פולי ג ' ונסון Carneros שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.