קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
מגזין

Peaches 'n' Cream Crisp

Peaches 'n' Cream Crisp
Peaches 'n' Cream Crisp דורש כ-10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 249 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-10 גרם שומן כל אחת. תמורת 82 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. אם יש לכם תוספת של גלידת חמאה, דגני גרנולה ללא צימוקים, גלידת וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 37%, וזה די גרוע. Peaches 'n' Cream Crisp, אפרסקים בגריל + אפרסקים ושלגוני שמנת, ואפרסקים אפויים עם ציפוי פריך דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים את האפרסקים בארבעה 8 גרם. רמקינים או כוסות רפרפת. למעלה עם תוספת חמאה וגרנולה. מכניסים למיקרוגל, ללא כיסוי, על חום גבוה למשך 2-3 דקות או עד שהוא מבעבע. למעלה עם גלידה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות דגני גרנולה ללא צימוקים4 כפות דגני גרנולה ללא צימוקים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 טיפות מסטיק כתומות גדולות1 טיפות מסטיק כתומות גדולות
1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם בחירה מצוינת עבור קריספ. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. ה-Schmitt Sohne Relax Riesling עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
Schmitt Sohne Relax ריזלינג
רילקס ריזלינג מותסס מעט יבש עם זר פירות נפלא וטעמים עזים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדרים. החומציות הטבעית מעניקה ליין הזה איזון מושלם פריך מרענן ומשאיר את הפה שלך דומע. יין מושלם למסיבה, או שאפשר ליהנות ממנו עם מגוון מאכלים מפירות ים ועופות ועד אוכל מזרחי וסלטים טריים.