קושיקל
מוכן ב19 דק.
מנות1
ציון בריאות22
מגזין

Pink ' s Polish Pastrami Reuben Dog

Pink ' s Polish Pastrami Reuben Dog
Pastrami הפולני של פינק כלב ראובן יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 443 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם כרוב כבוש, לחמניית נקניקיות, חרדל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 19 דקות. מתכונים דומים: כריך פסטרמה ראובן, פסטרמה-רובן טופו מתובל, ו תבשיל בסגנון ראובן עם קציצות פסטרמה, כרוב כבוש ושעורה.

הוראות

1
מורחים חרדל על לחמניית נקניקיות חמה ורכה.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית נקניקיותלחמניית נקניקיות
חרדלחרדל
מורחיםמורחים
2
מוסיפים גבינה, נקניקייה, פסטרמה ומגישים עם כרוב כבוש.
מרכיבים שתצטרך
כרוב כבושכרוב כבוש
פסטרמהפסטרמה
נקניקיותנקניקיות
גבינהגבינה

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.