קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

Southern Hoppin'John

Southern Hoppin'John
המתכון "ג' ון הקפצן הדרומי " יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 329 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. מתאים ל-6 מנות. גשו לסופר וקנו אבקת שום, garnishes: פטרוזיליה, אורז מועשר extran, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. נסו Southern Hoppin John, Hoppin ' ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן אורז על פי הוראות החבילה. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, להמיס חמאה במחבת גדולה על חום בינוני; להוסיף בצל, ו לטגן 8 דקות או עד מכרז. מערבבים אפונה הבא 5 מרכיבים. מבשלים 10 דקות או עד מחומם היטב. מקפלים תערובת לאורז מבושל חם.
מרכיבים שתצטרך
3
מקשטים, אם תרצה.
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.