קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

Tsimis של מייל סוף

Tsimis של מייל סוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל Tsimis של מייל סוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 483 קלוריות. אם יש לך מיץ לימון, זנגביל טחון, מלח קריסטל יהלום כשר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו צימיס, הצ'ימס של אמא (צימיס), ו צ'ימיס בטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 ° F. במחבת צלייה, לזרוק את הגזר עם שמן, מלח ופלפל. מבשלים בתנור, ערבוב מדי פעם, עד הגזר הם משחימים קלות ומכרז במקצת, 40 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
פלפלפלפל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
2
בינתיים, לשלב את הדבש, מיץ מ 1 1/2 לימונים (להזמין את החצי לימון הנותרים), טימין, ו 1/3 כוס מים במחבת גדולה או מחבת. מביאים לרתיחה ומבשלים את התערובת על חום בינוני גבוה במשך 5 דקות, ולאחר מכן להסיר ולהשליך את הקורנית.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
דבשדבש
מיץמיץ
טימיןטימין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
כאשר הגזרים נעשים בישול, יוצקים את הגזרים, שזיפים מיובשים, וצימוקים לתוך המחבת עם תערובת הדבש ומערבבים מעיל לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
צימוקיםצימוקים
שזיפים מיובשיםשזיפים מיובשים
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הג ' ינג ' ר והקינמון ומבשלים את תערובת הגזר-דבש על חום בינוני-גבוה, מתערבבים לעתים קרובות, עד שהנוזל מצטמצם לזיגוג עבה, 10 עד 15 דקות. לאחר מכן להוסיף את זרעי חמניות ומיץ מ הנותרים 1/2 לימון ולהסיר את המחבת מהחום. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרעיני חמניותגרעיני חמניות
קינמוןקינמון
גזרגזר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
זיגוגזיגוג
דבשדבש
מיץמיץ
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מקשטים עם הפטרוזיליה הקצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה