קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

Velveeta ® סלסה מק וגבינה

Velveeta ® סלסה מק וגבינה
Velveeta ® סלסה מק וגבינה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 733 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לך מים, סלסה עבה, עגול הקרקע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. . נסו VELVEETA סלסה Mac ' N גבינה, מקרוני סלסה בקר וגבינת Velveeta, ו מקרוני וגבינה טבעוני הטוב ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים ומערבבים בשר ושום במחבת החמה עד להשחמה ומתפוררת, 5 עד 7 דקות; לנקז ולהשליך שומן.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים סלסה ומים; מביאים לרתיחה. מערבבים במקרוני; להפחית את החום ואת המחבת לכסות. מבשלים עד מקרוני הוא מכרז, 8 עד 10 דקות. מערבבים גבינה לתערובת עד שנמסו.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Ruffino רוז מוגז. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.