קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

Wrede של פיצה בגריל עם ענבים Soppressata

Wrede של פיצה בגריל עם ענבים Soppressata
הפיצה בגריל של Wrede עם ענבים Soppressata עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 542 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לך שמן זית, עירית, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמרים הפעילים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אורנג'הל שמרים ללא גלוטן עוגה מורמת כקינוח. נסו פיצה סופרסטה, דלעת סקווש-סופרסטה פיצה, ו בטטה, בצל בלסמי ופיצה סופרסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, לשלב את המים עם השמרים ו 1 כפית של הקמח ולתת לעמוד עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הסוכר וקמצוץ מלח ומערבבים מספיק מהקמח כדי ליצור בצק נוקשה. לגרד את הבצק על משטח עבודה מקומח קלות ללוש עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
3
שים את הבצק בקערה משומנת קלות, לכסות ולתת לעלות במקום חם, ללא טיוטה עד הוכפל בתפזורת, 1 עד 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
4
להדליק גריל; מברשת קלות את הסורג עם שמן. לרוקן את הבצק וליצור אותו 4 כדורים. על משטח מקומח, לגלגל כל כדור לסיבוב 7 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
5
מברשת קלות עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים את הסיבובים לגריל ומבשלים על אש מתונה במשך 2 דקות, או עד תחתית משחימים פריך. הפוך את הסיבובים ומפזר את Gorgonzola ו soppressata על גבי. גריל רק עד שהגבינה נמסה והתחתית זהובה; הזז את הפיצות לפי הצורך כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים את הפיצות לצלחות ומעלה עם הענבים והעירית.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים באופן מיידי.