קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

Ww 5 נקודות - עוף צ'ילה טאקו

Ww 5 נקודות - עוף צ'ילה טאקו
Ww 5 נקודות - עוף צ'ילה טאקו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 276 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם שיני שום, פלפלים, טורטיות תירס חמות), וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: Ww 5 נקודות חזיר, אננס, טאקו צ'ילה, קרוק סיר עוף ורדה טאקו-9 נקודות, ו טאקו עוף ליים צ'יפוטלה - 7 נקודות.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema Cavan יבש נוסף עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.