קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות100
מגזין

Zesty Hoppin ג'ון סלט

Zesty Hoppin ג'ון סלט
Zesty Hoppin ג'ון סלט דורש סביב 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 301 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם חומץ בלסמי, אפונה שחורה עיניים, מלפפון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 95%. נסו Hoppin 'סלט ג' ון, חריף Hoppin 'סלט ג' ון, ו שרימפס וhoppin 'סלט ג' ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים אפונה שחורה, סלרי, עגבניות רומא, מלפפון, בצל אדום, ירוק, צהוב ופלפלים כתומים, וטומטילו בקערת סלט. מערבבים בעדינות מיץ לימון, חומץ בלסמי, שמן זית, כוסברה, פתיתי פלפל אדומים לסלט. צינה לפני ההגשה; לשרת מעל עלי חסה רומיין.
מרכיבים שתצטרך
רומייןרומיין
פלפל כתוםפלפל כתום
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
רומה עגבנייהרומה עגבנייה
מיץ לימוןמיץ לימון
TomatillosTomatillos
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
סלריסלרי
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.