קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות60
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

א 'עד ת' הכל-אבל-המטבח-כיור עוגיות שוקולד צ'יפס

א 'עד ת' הכל-אבל-המטבח-כיור עוגיות שוקולד צ'יפס
א 'עד ת' עוגיות שוקולד צ'יפס הכל-אבל-המטבח-כיור עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח שלך. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. מתכון זה משמש 60. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש תמצית ונילן, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, חמאה ומייס טחון. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 12%, וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: א 'עד ת' הכל-אבל-המטבח-כיור עוגיות שוקולד צ'יפס, כיור מטבח עוגיות שוקולד צ'יפס, ו עוגיות כיור מטבח.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים דפי עוגיות. מנפים יחד קמח, סודה לשתייה, מלח, קינמון, מייס, אגוז מוסקט וציפורן; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
עוגיותעוגיות
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מייס קרקעמייס קרקע
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד חמאה, סוכר חום, סוכר לבן עד חלקה. מקציפים פנימה את הביצים אחת אחת ואז מערבבים חלב ווניל. מערבבים בהדרגה את החומרים המנופים עד לקבלת תערובת אחידה. בעזרת כף עץ מערבבים פנימה את הקורנפלקס, שיבולת השועל, הקוקוס, השוקולד צ ' יפס ואגוזי המלך.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קורנפלקסקורנפלקס
קוקוסקוקוס
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
חלבחלב
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערהקערה
3
מרדדים את הבצק לכדורים בגודל אגוז, ומניחים 2 סנטימטרים זה מזה על יריעות עוגיות מוכנות; משטחים מעט.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
אגוזי מלךאגוזי מלך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש. אפשר לעוגיות להתקרר על תבנית אפייה למשך 5 דקות לפני שמעבירים לרשת להתקרר לחלוטין. מצאתי כי מעט תחת אפייה אלה תשואות עוגיות לעיס להפליא!
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קורנפלקס, מתפורריםדגני קורנפלקס, מתפוררים2ביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)מייס קרקעמייס קרקע0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות שוקולד צ ' יפס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.