קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

אגבה של ילדה ממותקת לחם בננה דל שומן

אגבה של ילדה ממותקת לחם בננה דל שומן
אגבה של הילדה ממותק לחם בננה דל שומן יכול להיות רק ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 152 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם יש לך צוף אגבה, קרם אבנית, תמצית ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 26%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: מאפינס שוקולד צ'יפס בננה דל שומן ממותק בדבש, לחם בננה דל שומן, ו לחם בננה שוקולד דל שומן.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב הם בחירה מצוינת ללחם בננה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.