קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

אוטולנגי. צריך אני אומר יותר

אוטולנגי. צריך אני אומר יותר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Ottolenghi. צריך אני אומר יותר. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 384 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. גשו לסופר וקנו דבש, מלח ים, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. מתכונים דומים: חצילים במרינדה À Lan Ottolenghi, אטריות אוטולנג'י סובה, ו Ottolenghi השראה עוף.

הוראות

1
שוטפים את העדשים היטב מתחת למים זורמים, ואז מניחים אותם בקערה עם המים ומשרים במשך 30 דקות.בינתיים, קוצצים דק את הכוסברה (כולל גבעולים), בצל ושום, ומגררים את הג ' ינג ' ר. תניח את הכוסברה בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את זרעי החרדל בתנור הולנדי 5 ליטר או בסיר אחר עם תחתית כבדה, ומבשלים מעל חום בינוני עד שהם מתחילים פופ.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצל, שום, זנגביל ושמן זית. להפחית את החום נמוך לבשל, ערבוב לעתים קרובות, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את כוסברה הקרקע, כמון, כורכום, פפריקה, קארי עלים, ולהמשיך לבשל, ערבוב לעתים קרובות, במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את העדשים ואת המים השריית שלהם, העגבניות, הדבש, חילבה, ומלח, ומערבבים כדי להתמזג. מכסים ומבשלים כ -30 דקות, עד העדשים מבושלים במלואם.מערבבים את החמאה, מיץ לימון או סיד, וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים חם.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדל שחורזרעי חרדל שחור2(חוֹרֶף)חמאה (אופציונלי)חמאה (אופציונלי)8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברהכוסברה10עלי קאריעלי קארי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חילבה (אופציונלי)חילבה (אופציונלי)3אינצ ' יםג'ינג'ר טריג'ינג'ר טרי6שיני שוםשיני שום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פפריקה מתוקה טחוןפפריקה מתוקה טחון11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1מיץ ליים או לימוןמיץ ליים או לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדול20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים אדומותעדשים אדומות11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ קלופים, טרי או משומרעגבניות קצוץ קלופים, טרי או משומר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן