קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

אולימפיהafrica. Kgm

אולימפיהafrica. Kgm
אולימפיאדת הליבוט עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 67 גרם של שומן, וסך הכל 804 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מיונז, שמנת, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו Cod Olympia, אולימפיהpizzanname, ו הליבוט לה ואסקו קון Albuias En סלסה ורדה (הליבוט בסגנון בסקי עם שעועית לבנה ורוטב עשב) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור הליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita פינו Grigio. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.