קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

אומצות חמאה חזרת

אומצות חמאה חזרת
אומצות חמאה חזרת יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 46 גרם חלבון 53 גרם של שומן, וסך הכל 672 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-15 היו אומרים שזה פגע במקום. סעו לחנות וקחו סוכר, שמן זית, חזרת וחמאת צ'ייב ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: סטייקים סלמון בגריל ללא עצמות עם חמאת שמיר חזרת, סטייק פילה עם קרם חזרת, ו סטייק עין חזיר עם צלעות..

הוראות

1
קודם תכין את הרוטב.
2
מערבבים את החומץ, שאלוט, סוכר, מלח ופלפל בקערה, ולאחר מכן לטאטא בשמן הזית. לקרוע את עלי הסלט לחתיכות בגודל ביס ולהניח בצד. עכשיו, מחממים מחבת מחבת לגבוהה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מברשת את הסטייקים קלות על כל צד עם שמן, ואז מתבלים עם מלח ופלפל. מחבת במשך 2-3 דקות בכל צד, עד מבושל לטעמך. זרוק את הסלט לרוטב. מעל כל סטייק עם כמה פרוסות של חזרת & חמאת צ ' ייב, ולאחר מכן לשרת עם הסלט.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חזרתחזרת
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.