קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות43
מגזין

אורז חינם רול יד סלמון מעושן סושי

אורז חינם רול יד סלמון מעושן סושי
המתכון אורז חינם יד רול סלמון מעושן סושי יכול לספק הכמיהה היפנית שלך בערך 10 דקות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מתאבן זה יש 252 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. אם יש לך נבט אספסת, גזר, סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. מתכונים דומים: רול סושי אבוקדו סלמון מעושן, סושי Temaki (רול יד), ו [] סלמון מעושן, קערת סושי אבוקדו ואורז חום.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.