קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות79
מגזין

אורז פרסי

אורז פרסי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? אורז פרסי יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה עד 21 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 397 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך מרק עוף ללא מלח, מיץ לימון, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בצימוקים זהובים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוח מתפורר עם צימוקים זהובים כקינוח. וזה מעולה. מתכונים דומים: אורז פרסי, Tah Dig (אורז פרסי), ו פילאף אורז פרסי.

הוראות

1
מבשלים בצל במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים אורז, קינמון, ציפורן ואגוז מוסקט; מבשלים מעל חום בינוני גבוה 3 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מוסיפים מרק ו-5 המרכיבים הבאים( מרק דרך פלפל); מביאים לרתיחה. כיסוי; להפחית את החום. מבשלים 20 דקות או עד אורז רך ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
הסר מהחום; להוסיף חזיר ותרד.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
5
בואו לעמוד, מכוסה, 10 דקות.
6
כפית 1 1/2 תערובת אורז כוסות על צלחות בודדות; העליון כל אחד עם פטרוזיליה כף ו 1/2 כפיות שקדים.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק2(חוֹרֶף)צימוקים זהוביםצימוקים זהובים0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1דאשאגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף ללא מלחמרק עוף ללא מלח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס חתוך משמש זיגוג חזיר צלוי (אודות3/4 כוס חתוך משמש זיגוג חזיר צלוי (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגירים (כמו של הדוד בן)אורז מבושל ארוך גרגירים (כמו של הדוד בן)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שקדים מרוסקים, קלוייםשקדים מרוסקים, קלויים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי קצוץתרד טרי קצוץ