קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות44
מגזין

אורזו אסיאתי ושרימפס

אורזו אסיאתי ושרימפס
אורזו אסיאתי ושרימפס הם המנה העיקרית שאתם מחפשים. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 3 . מנה זו מכילה כ 62 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 711 קלוריות. מתכון זה מ recipes.prevention.com יש 2 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לך אורזו, שום, שמן שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. וזה נהדר. מתכונים דומים: עוף בהשראה אסיאתית וסלט אורזו, שרימפס & Orzo, ו שרימפס ואורזו.

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer
אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer
Gewürztraminer "Kastelaz" הוא צבע צהוב זהב בשלים, שופע. זר הפרחים שלה הוא אינטנסיבי, שובה לב ומורכב מאוד עם ניחוחות של ורדים וליצ ' ים, כמו גם פירות יבשים, עם הערות מתובל של קינמון וציפורן ונגיעה של דבש ברקע. היין משכנע ומורכב בדיוק כמו בפה: עגול ומלא, קומפקטי וקרם עם רעננות הרמונית ומבנה, כמו גם גימור ארומטי. יין עם עידון ואופי.