קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

אטריות שומשום קרות 66

אטריות שומשום קרות 66
אם יש לכם מקל קינמון, סוכר, חומץ אורז לא מלוח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 35%. נסו אטריות שומשום קרות, אטריות שומשום קרות 66, ו אטריות שומשום קרות 66 (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא הראשון 5 מרכיבים לרתיחה בסיר בינוני על חום בינוני, ערבוב עד הסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים בכוסברה, קינמון, כוסברה, וצ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום; תלול 45 דקות. מסננים לקערה. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. לְצַנֵן. להביא לטמפרטורת החדר לפני השימוש.)
1
מניחים אטריות בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף מים רותחים כדי לכסות.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לעמוד עד אטריות רכות, הפרדה מדי פעם, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים; להחזיר אטריות קערה. (ניתן להכין 4 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר. לפני השימוש, לכסות עם מים חמים; לנקז היטב.)
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים 1/4 מרק כוס לתוך כל אחד 6 קערות רדודות. למעלה עם נבטים, אטריות, רוטב שומשום בוטנים, תפוח, מלפפון, בצל ירוק, וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
7
מקשטים עם תפוחים, בוטנים, זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
8
* אטריות מיובשות ברורות, הידועות גם בשם צלופן או אטריות שקופות; נמכרות בחלק מהמזון האסייתי של כמה סופרמרקטים ובשווקים אסיאתיים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1פרוסהתפוח דק קלוי בוטנים מלוחים, זרעי שומשום קלויתפוח דק קלוי בוטנים מלוחים, זרעי שומשום קלוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ סיני שחור או חומץ בלסמיחומץ סיני שחור או חומץ בלסמי4סלילי שעועית אטריות חוט (saifun), * משתי חבילות 5-6 אונקיותסלילי שעועית אטריות חוט (saifun), * משתי חבילות 5-6 אונקיות1מקל קינמון, שבור לחתיכותמקל קינמון, שבור לחתיכות1(חוֹרֶף)זרעי כוסברהזרעי כוסברה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ ג'ינג'ר גבישיקצוץ ג'ינג'ר גבישי1מלפפון, קלופים, לרבעים לאורכו, זרע, לחתוך לרצועות matchstick-גודלמלפפון, קלופים, לרבעים לאורכו, זרע, לחתוך לרצועות matchstick-גודל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1גדולתפוח פוג'י, לרבעים, cored, לחתוך לרצועות גפרורים בגודלתפוח פוג'י, לרבעים, cored, לחתוך לרצועות גפרורים בגודל5בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה קלרוטב סויה קל9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב בוטנים-שומשוםרוטב בוטנים-שומשום1אדום תאילנדי צ'ילה או אדום jalapeño צ' ילהאדום תאילנדי צ'ילה או אדום jalapeño צ' ילה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין שאוקסינג (יין אורז סיני) או שרי יבשיין שאוקסינג (יין אורז סיני) או שרי יבש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורז unseasonedחומץ אורז unseasoned