קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

אמנון קארי קוקוס

אמנון קארי קוקוס
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? אמנון קארי קוקוס יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 290 גרם חלבון 174 גרם של שומן, וסך הכל 2843 קלוריות. אם יש לך פלפל, בצל, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. , אנו ממליצים לנסות גם : אמנון קארי קוקוס, אמנון קארי עם סלסה מנגו, ו מחבת אמנון קארי תאילנדית.

הוראות

1
פילה אמנון העונה עם מלח, אבקת צ ' ילה, ופלפל שחור. הגדר aside.In סיר ברזל, שמן זית חום; מוסיפים אבקת קארי ערבוב לעתים קרובות. אפשר אבקת קארי לשרוף כמעט.
מרכיבים שתצטרך
פילה אמנוןפילה אמנון
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
הוסף קצת מים בכל פעם הדבק הופך דביק מדי.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מוסיפים את רוב השום והבצל עד מצופה היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים חלב קוקוס. מערבבים. לאחר 1 דקה, להוסיף דגים הנותרים שום ובצל.חום נמוך יותר לכסות במשך כ 15-20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
5
מגישים על יסמין או אורז קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1(חוֹרֶף)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1(חוֹרֶף)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות0(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף0(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס (השתמש רק 1/2)חלב קוקוס (השתמש רק 1/2)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס (השתמש רק 1/2)חלב קוקוס (השתמש רק 1/2)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות3שיני שום, כתוששיני שום, כתוש3שיני שום, כתוששיני שום, כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן (שמן זית הוא בסדר)שמן (שמן זית הוא בסדר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן (שמן זית הוא בסדר)שמן (שמן זית הוא בסדר)1קטןבצל, פרוסבצל, פרוס1קטןבצל, פרוסבצל, פרוס0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4פילהפילה אמנוןפילה אמנון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.