קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

אמפנדות ירקות ועוף

אמפנדות ירקות ועוף
אמפנדות ירקות ועוף עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 886 קלוריות, 65 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. גשו לסופר וקנו שעועית שחורה, שמן צמחי, אורז, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 72%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון אמפנדס דה פולו (אמפנדס עוף בוליביאני מטוגן), אמפנדס דה פולו (אמפנדס עוף בוליביאני מטוגן), ו אמפנדס דה פיפיפטן (אמפנדס במילוי בוטנים ותפוחי אדמה).

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

טמפרניו, גרנאש ואלברינו הם בחירה מצוינת לאמפנדה. כשמשלבים יין עם מנות ספרדיות, מדוע לא לפעול לפי הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי סוסו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרניו לאדום. פרוסקו סיפריאני עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
סיפריאני פרוסקו
סיפריאני פרוסקו
ציפריאני בליני הוא הקוקטייל המפורסם בעולם העשוי מעיסת אפרסק לבנה ויין מבעבע ברוט. הוא הומצא בשנת 1948 על ידי ג ' וזפה סיפריאני מבר הארי בוונציה והוא מוגש בכל מקום סיפריאני ברחבי העולם. דרך נהדרת להתחיל כל מסיבה או לקיים עם בראנץ ' של יום ראשון! ציפריאני בליני מציגה ניחוחות אלגנטיים, טריים ופירותיים עם מתיקות מאוזנת ובועות ריחניות. מושלם בכל עת, נהדר כמו אפריטיף.