קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות9
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אמפנדס פודינג אורז

אמפנדס פודינג אורז
מתכון פודינג אורז אמפנדס מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט מרהיב צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. מתכון זה מספק 9 מנות. עם 299 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מים, לקלף מתפוז, cinnamo הקרקע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 40%. נסו אמפנדס אפוי קל עם אורז זעפרן זול וסלסה, Empanadas הודו ופירה תפוחי אדמה-Empanadas De Pavo, ו Empanadas De Flor De Calabaza (Squash Blossom Empanadas) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את מקל הקינמון, קליפת תפוז ומים בסיר כבד בינוני ולהביא לרתיחה על חום גבוה. מערבבים את האורז ואת הקוקוס לכסות, להפחית את החום נמוך, ומבשלים עד האורז הוא רך, על 20 דקות. לחשוף, להסיר ולהשליך מקל קינמון קליפת תפוז.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
גרידה כתומהגרידה כתומה
קוקוסקוקוס
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים חלב, 1/2 כוס הסוכר, ומלח ומערבבים היטב. הגבר את החום למדיום. להביא מבשלים ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד עבה מאוד, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
3
הסר מהחום והנח בצד להתקרר לחלוטין.
4
למדוד על 1/2 כוס הפודינג למרכז של כל טורטייה, ולאחר מכן לקפל את טורטייה במחצית, לחיצה בעדינות כדי לסגור קצוות. מילוי האורז הדביק משמש כדבק כדי לסגור את האמפנדות.
מרכיבים שתצטרך
אורז דביקאורז דביק
טורטיהטורטיה
5
במחבת גדולה, כבדה, שמן צמחי חום (בערך 1/8 אינץ ' גבוה) ל 350 מעלות (שמן צריך להיות חם אבל לא מעשן). עובדים בקבוצות קטנות, מטגנים את האמפנדות, מסתובבים לאחר שהצד הראשון משחים, כ -3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
שלב הנותרים 1/4 כוס סוכר עם קינמון טחון ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קינמון טחוןקינמון טחון
סוכרסוכר
7
הסר emapanadas סיים מגבות נייר עבור ניקוז, ואז מפזרים סוכר קינמון בעוד עדיין חם.
מרכיבים שתצטרך
סוכר קינמוןסוכר קינמון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר