קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

אנגלית טופי

אנגלית טופי
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו טופי אנגלי. מתכון ללא גלוטן זה משרת 32 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 0 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 114 קלוריות. גשו לסופר וקנו מלח, סוכר, שוקולד צ'יפס חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 832 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 8%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אנגלית טופי, אנגלית טופי, ו אנגלית טופי.

הוראות

1
משמנים 15 אינץ'. איקס 10-ב. איקס 1-ב. מחבת עם 1 כף חמאה; מניחים בצד. בסיר כבד גדול, ממיסים את החמאה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את הסוכר, סירופ התירס והמלח; מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שמדחום ממתקים קורא 295 (שלב סדק קשה). במהירות לשפוך לתוך מחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר עד מגניב, על 1 שעה.
4
במיקרוגל ממיסים שוקולד צ ' יפס;מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
5
מורחים על טופי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
טופי.טופי.
6
מפזרים אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
7
בואו לעמוד במשך שעה 1 לשבור חתיכות בגודל ביס. אחסן בכלי אטום בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דומיין קרנרוס ברוט רוז זימן את קובי דה לה פומפדור עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
דומיין קרנרוס ברוט רוז קובי דה לה פומפדור
דומיין קרנרוס ברוט רוז קובי דה לה פומפדור
ה דומיין קרנרוס ברוט רוז מְזוּגָר קוב סוויד דה לה פומפדור, חוגג את חייה ותקופותיה של מאדאם דה פומפדור (הקורטיזנית הגדולה והפילגש של לואי החמישה עשר) שזוכה להכנסת שמפניה לבית המשפט והיה יוצר טעם משפיע בענייני אמנות, אדריכלות ופילוסופיה–מפורסם בהערתה, "שמפניה היא היין היחיד שאישה יכולה לשתות ולהישאר יפה."דומיין קרנרוס ברוט רוז רוז הוא יין בעל איזון נהדר, המדגיש מאפיינים פירותיים ופרחוניים במידה רבה יותר ממה שניכר בברוט או לה ר. זה נעשה אך ורק עם תשומת לב אומן לאיכות, עם המקור אך ורק מ קרנרוס ושימוש בשיטות ייצור שמפניות עתיקות יומין. תערובת של 58% פינו נואר, 42% שרדונה, רוז רוז רוז נועד להיות נהנה בגיל צעיר למדי, כאשר אופי פירותי הוא עדיין השולט עדיין יש מספיק גיל כדי להפוך את היין עגול ומאוזן.בארומה של היין יש רמזים לתותי בר ושושנים עם תווים של אפרסק למרות שצבעו ורוד בהיר, ברוט רוז ספייד אינו מתוק יותר מהיינות האחרים שלנו. זה ברוט אמיתי.