קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

אנצ'ילדות שעועית עם סלסה עגבניות טריות

אנצ'ילדות שעועית עם סלסה עגבניות טריות
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית צמחונית? אנצ'ילדות שעועית עם סלסה עגבניות טרי יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 407 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם כמון טחון, שמן זית, תירס גרעין שלם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 70%. נסו שעועית שחורה אנצ'ילדות עוף עם אבוקדו חריף-סלסה עגבניות, עגבניות טריות וסלסה שעועית שחורה, ו עגבניות קלויות באש ומרק שעועית שחורה עם סלסה תירס טרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל ושום; מטוגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
להוסיף כמון ואבקת צ ' ילי; saut 1 דקה. מערבבים תירס ואת המרכיבים הבאים 5 (תירס דרך שעועית). מכסים חלקית, ומבשלים 10 דקות או עד שרוב הנוזל מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
שעועיתשעועית
כמוןכמון
תירסתירס
4
הסר מהחום; שעועית מחית.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
5
טורטיות חמות על פי הוראות החבילה. כפית על תערובת שעועית 1/3 כוס במרכז כל טורטייה; להתגלגל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גלולגלול
6
מניחים אנצ 'ילדה בתבנית אפייה 13 x 9 אינץ' מצופה ספריי בישול. כפית סלסה עגבניות טריות מעל אנצ ' ילדות; לכסות ולאפות ב 350 במשך 20 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עגבנייהעגבנייה
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
7
מגישים עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פסגת חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.