קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

אסייתי קארי שומשום חמאת בוטנים אטריות עם שנחאי טיפים

אסייתי קארי שומשום חמאת בוטנים אטריות עם שנחאי טיפים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל אטריות חמאת בוטנים עם חמאת בוטנים אסייתית עם שנחאי טיפים. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . מנה אחת מכילה 720 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. אם יש לכם חמאת בוטנים, מרק ירקות, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: אטריות שומשום חמאת בוטנים, אטריות שומשום חמאת בוטנים, ו אטריות שומשום אסייתיות עם עוף.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היין יבש Chenin Blanc קריק יבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!