קושיקשה
מוכן ב56 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

אספרגוס בגריל עם מיונז מנדרינה

אספרגוס בגריל עם מיונז מנדרינה
אספרגוס בגריל עם מיונז מנדרינה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את מנות ראשונות שלך מתכון תיבת. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 256 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 56 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך צנוברים, מנדרינות, מיץ מנדרינה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית מתכונים דומים: אספרגוס בגריל עם איולי מנדרינה, חרדל ומיונז אספרגוס מזוגג (בגריל), ו אספרגוס בגריל עם אגוזי לוז-כוכב אניס מיונז.

הוראות

1
שים את מיץ מנדרינה בסיר קטן שאינו תגובתי ומביא לרתיחה. לבשל עד מופחת 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו להתקרר לטמפרטורת החדר.
3
מקלפים את המנדרינות, מסירים את כל החיקוי הלבן, ומקטעים מעל קערה כדי לתפוס הן את המגזרים והן את המיצים. מכסה ומקרר עד קר מאוד.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים את מיץ מופחת, טרגון, חלמון ביצה, ומלח ופלפל, לפי הטעם, בבלנדר תערובת עד מעורבב היטב. עם המכונה פועלת, להוסיף את 1 כוס שמן זית, בהתחלה על ידי טיפות ולאחר מכן, כמו תערובת emulsifies, בזרם דק, יציב עד כל השמן משולב. טעם, לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
5
לגרד לתוך צנצנת, כיסוי, ומקרר עד הצורך. אתה צריך בערך 1 2/3 כוסות מיונז. שומר 2 עד 3 ימים, בקירור.
מרכיבים שתצטרך
6
הכן את הגריל ולתת לשרוף לגחלים בינוניות. לזרוק את אספרגוס מקורר עם כ 1 כף שמן זית מתבלים עם מלח ופלפל. גריל מעל גחלים בינוניים עד נמוכים, הפיכת החניתות לפי הצורך, עד שהם לוקחים על קצת צבע והם פשוט מכרז, על 6 דקות. מכסים את הגריל, במידת הצורך, כדי לשמור על החום.
מרכיבים שתצטרך
7
מסדרים את האספרגוס על מגש עם המקטעים שמורים מנדרינה. נקודה עם מיונז, טפטוף עם כל מיץ מנדרינה נשאר בקערה.
מרכיבים שתצטרך
8
מקשטים עם גרידה טרייה או מסוכרת והאגוזים, אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
9
הגישו מיד.
10
הערה של קוק: לכל טבח יש חוסר ביטחון. אחד משלי הוא מיונז. אני תמיד מקבל קצת חרדה עד שאני רואה את זה מגיע יחד בבלנדר. אם המיונז הוא עבה מדי, דק אותו, עם המכונה פועלת, על ידי פועם קצת מים קרים. אם אתה מודאג ביצים גלם, להשתמש במוצר ביצה מפוסטר או תחליף ביצה כגון מקצף ביצים.
מרכיבים שתצטרך
מטרפי ביציםמטרפי ביצים